2011. június 6., hétfő

újra itt

Hihetetlen, hogy több mint egy éve nem írtam.
S hogy történt-e ennyi idő alatt valami velem?


Mondhatnám, hogy sok mindent, s azt is, hogy semmi.




Az örömhírek:
2010.05.05-én öcsi eljegyezte Zsanit! :)
2010.05.15. Hugicám (szül.:Nagy Beatrix) feleségül ment Szabihoz (Vári Szabolcs)! :) A lánybúcsú hihetetlen jól sikerült, az esküvő fantasztikus volt (bár az év legnagyobb vihara tombolt kint, mi mégis hajnal 6-ig ünnepeltük az ifjú párt).
2011.01.19-én megszületett Krizi, alias Nagy Júlia Eszter! :) Igen, ő is Eszter! Elég sokat fizettem BuTának és Sanyikának, ezért a névért! :) A tejfaksztó frenetikusan sikerült. A másnapi munkát nem kívánom senkinek, de a lényeg, hogy megindult a tej és azóta sem apadt el.


S hogy a magánéletem hogy alakult?
Azért nem volt teljesen eseménytelen, s azt sem mondhatom, hogy csupa rossz történt. Inkább azt mondom, még mindig tanulok. Tanulok magamról és feszegetem a határaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése